Fandom

Harry Potter

Den 422. verdenscupen i rumpeldunk

1 751sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentar1 Share

Den 422. verdenscupen i rumpeldunk fant sted i 1994 i finalen da det bulgarske laget møtte det irske.

Det bulgarske lagetRediger

Det bulgarske rumpeldunklaget var et av de to lagene i finalen den 422. verdenscupen. På laget har de for eksempel den berømte Viktor Krumm fra skolen Durmstrang. Her er en liste over alle spillerene på Bulgaria:
Images-36.jpeg

Speider: Viktor Krumm

Målvakt: Lev Zograf

Knakkere: Ivan Volkov og Pyotr Vulchanov

Jagere: Alexei Levski, Vasily Dimitrov og Clara Ivanova

Det irske lagetRediger

Det irske rumpeldunklaget var et av de to lagene i finalen den 422. verdenscupen. Den mest kjente personen på laget er Aiden Lynch, som er speider. Her er en liste over alle spillerene på Irland:
Unknown.jpeg

Speider: Aiden Lynch

Målvakt: Barry Ryan

Knakkere: Quigley og Connolly

Jagere: Mullet, Troy og Moran

FinalekampenRediger

Den avgjørende finalekampen mellom Bulgaria og Irland foregikk i 1994. Både Harry, Hermine, og Wiltersene var på stadion og så hele kampen med egne øyne. Det var flest irske mål, men på grunn av den grønnkledde Aiden Lynchs mislykkede stup et par ganger, fanget Viktor Krumm snoppen, men det var Irland som vant det hele.

SponsorerRediger

Da den 422. verdenscupen i rumpeldunk ble avholdt, var det noen villige sponsorer som Gresskarjuice, Smørterøl og Nimbus 2001. Det var også andre som Flirgott, og media sponsorer som Aftenprofeten og "Seeker Weekly".

Images-24.jpeg

Programmet for den 422. verdenscupen i rumpeldunk

Tilfeldig wiki