Fandom

Harry Potter

En usynlig bok om usynlighet

1 751sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentar1 Share

En usynlig bok om usynlighet
Informasjon om verket
Utgitt

Før 1993

Emne

Usynelighet

Eksemplar

Snirckel & Blæk

"Ikke snakk om at jeg bestiller dem igjen! Aldri! Det har vært helt kaos her! Jeg trodde det verste var da jeg bestilte to hundre av En usynlig bok om usynlighet – kostet en formue og vi fant dem aldri igjen…"
—Eieren av Snirckel & Blæk[src]
En usynlig bok om usynlighet var en lærebok om kraften i usynlighet. Eieren av Snirckel & Blæk fortalte Harry Potter i 1993 at han hadde bestilte et lager av bøkene men at de forsvant og at de aldri ble funnet igjen. Han fortalte også at det kostet butikken en formue.

En usynlig bok om usynlighet

En usynelig bok om unsynlighet har egentlig ikke noen stor rolle i Harry Potter-serien. Den nevnes i Harry Potter og fangen fra Azkaban, da Harry er med Ronny og Hermine og kjøper skolebøker. Det er innehaveren i Snirckel & Blæk som nevner den når han snakker om monsterboka on monstre : Ikke snakk om at jeg bestiller flere av dem! Aldri! Det har vært fullt kaos her! Jeg trodde det verste var da vi bestilte to hundre av en usynelig bok om usynlighet-kostet en formue, og vi fant dem aldri igjen... Vel, er det noe annet jeg kan hjelpe deg med?

Tilfeldig wiki