Fandom

Harry Potter

Faren til søstrene Eving

1 751sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentarer0 Share

Herr Eving.png
Herr Eving
Biografi
Født

I eller før 1942

Død

Mellom 31. juli 1971 og 31. oktober 1981

Fysisk beskrivelse
Kjønn

Mann

Familie informasjon
Familie
Tilknytning
Lojalitet

Familien Eving

.

Herr Eving (født i eller før 1942 død mellom 31. juli 1971 og 31. oktober 1981) var en gomp som var gift med var fru Eving. Han hadde to døtre: Petunia og Lilly Eving. Familien levde i Koksheim nær Familien Slur.

Mens Petunia var en gomp som foreldrene, var Lilly en gompefødt heks, noe Herr og Fru Eving var veldig stolt av. Petunia, på den annen side, var sjalu og betraktet søsteren som en "freak". Herr og Fru Eving døde et normalt gompe dødfalll, selv om de eksakte årsakene er ukjent, men det vi vet er at det var en gang før drapet på sin yngste datter Lilly i 1981. Gjennom hans eldste datter, er han knyttet til gompefamilien Dumling, og gjennom hans yngre datter, til trollmannsverdenen Potter og Wiltersen familiene.

ForholdRediger

FamilieRediger

Fru EvingRediger

Herr Eving og hans kone var mest sannsynlig et lykkelig par og hadde et godt ekteskap til sin død.

Lilly PotterRediger

Som sin kone,  var Herr Eving svært stolte av sin yngste datter, Lilly, og var veldig glad i henne og hennes magiske krefter.

Petunia DumlingRediger

Herr Evings forhold til sin eldste datter Petunia kan ha vært god, men han og han kone favoriserte Lilly, på grunn av hennes magiske krefter så hun følte seg utelatt.

DødenRediger

Herr  Eving døde en gang mellom den 31. juli 1971 og 31. oktober 1981 en normal gompe død, selv om den eksakte årsaken er ukjent. Det er ukjent om han døde da hans døtre var gift, men det var mest sannsynlig at han døde etter at barnebarna hans ble født.

OpptrednerRediger

KilderRediger

Tilfeldig wiki