Fandom

Harry Potter

Moren til søstrene Eving

1 751sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentarer0 Share

Fru Eving.png
Fru Eving
Biografi
Født

I eller før 1942

Død

Mellom 1971 og oktober 1981

Fysisk beskrivelse
Kjønn

Kvinne

Familie informasjon
Familie
Tilknytning
Lojalitet

Familien Eving

.

Fru Eving (født i eller før 1942 død mellom 31. juli 1971 og 31. oktober 1981) var en gomp som var gift med herr Eving. Hun hadde to døtre: Petunia og Lilly Eving. Familien levde i Koksheim nær Familien Slur.

Mens Petunia var en gomp som foreldrene, var Lilly en gompefødt heks, noe Herr og  Fru Eving var veldig stolt av. Petunia, på den annen side, var sjalu og betraktet søsteren som en "freak". Herr og Fru Eving døde et normalt gompe dødfalll, selv om de eksakte årsakene er ukjent, men det vi vet er at det var en gang før drapet på sin yngste datter Lilly i 1981.

Gjennom hennes eldste datter, er hun knyttet til gompefamilien Dumling, og gjennom deres yngre datter, til trollmannsverdenen Potter og Wiltersen familiene.

ForholdRediger

FamilieRediger

Herr EvingRediger

Fru Eving og hennes ektemann var mest sannsynlig et lykkelig par og hadde et godt ekteskap til sin død.

Lilly EvingRediger

Som sin mann, var Fru Eving svært stolte av sin yngste datter, Lilly, og var veldig glad i henne og hennes  magiske krefter.

Dette gjorde at Petunia følte seg utelatt og var sjalu på søsteren sin.

Petunia EvingRediger

Fru Evings forhold til sin eldste datter Petunia kan ha vært god, men hun og hennes mann favoriserte Lilly, på grunn av hennes magiske krefter så hun følte seg utelatt.

DødenRediger

Fru  Eving døde en gang mellom den 31. juli 1971 og 31. oktober 1981 en normal gompe død, selv om den eksakte årsaken er ukjent. Det er ukjent om hun døde da hennes døtre var gift, men det var mest sannsynlig at hun døde etter at barnebarna hennes ble født.

OpptrednerRediger

KilderRediger

Tilfeldig wiki