Fandom

Harry Potter

Reglement for den norske Harry Potter wikien

1 751sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentarer0 Share

Som så mange andre sider, så har denne siden også et reglement. Jeg ber deg som bruker evt. uregistrert artikkelredigerer lese igjennom. Noen av punktene kan anses som merknader.

Reglementet

§1. Alle som kan noe om Harry Potters univers er velkomne til å redigere på denne siden.

§2. Dersom du vil redigere noe på en av de låste sidene må du sende en epost til administrator, så vil det bli vurdert.

§3. Dersom du registrerer deg som bruker vil det ta litt tid før du kan registrere de låste sidene, dette må du respektere!

§4. Du kan bare registrere en konto her, dette er fordi man skal kjenne igjen hver enkelt artikkelredigerer.

§5. Oppgi kildene du bruker, dersom du bruker andre kilder enn HP-bøkene!

§6. Ikke rediger sidene ved å bare legge inn vås, dette vil bli oppdaget!

§7. Siden Harry Potter wikiaen skal ha en egen struktur, må dere skrive om ting dere tar fra bøkene, slik at det blir deres ord!

§8. Sitater fra bøkene kan gjerne taes med, men merk disse med "..." og sett teksten i kursiv!

§ 9. Dette er en wikia side ment for Harry Potter fans, derfor ber vi deg om å la være å reklamere for andre sider. Dersom du ønsker at din side skal komme frem i "lyset", send en epost til harrypotter-wikia@hotmail.com så blir det vurdert.

§10. Respekter at andre har en annen mening enn den du har. Alt er ikke like greit å skrive inn på en wikia!

Ved brudd på regler

Dersom du bryter noen av reglene her på siden, vil du utestenges for en liten peride. Gjentatte brudd på regler kan føre til at du blir utestengt for alltid. Graden av brudd vil selvsagt bli tatt til følge!

Tilfeldig wiki