Fandom

Harry Potter

Søndre Syting

1 751sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentarer0 Share

Søndre syting ugle.gif
Søndre Syting
Informasjon om stedet
Beliggenhet

Surrey, Storbritannia

Beboere
Opptredener

Søndre Syting er liten by i Surrey, like sør og sørvest for London.

En regner med at stedet befinner seg nord-øst i regionen, nord for Themsen. Stedet er i sterk kontrast med Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

InnholdRediger

Hekkveien er en av flere gater i Søndre syting. Veien består av flere praktfulle hus, og hagene er kjent for å være blant de vakreste i hele Storbritannia.

Hekkveien 4 var hjemmet til Harry Potter i 16 år.

Søndre syting.jpg

Oversiktsbilde av Søndre Syting.

MagnoliakrokenRediger

I Magnoliakroken bor trolig noen av vennene til Dudleif Dumling, dette er en teori fordi Dudleif vinket vennene sine adjø ved Magnoliakroken. Magnoliakroken er opptil flere gater på bortsiden av Hekkveien. I nærheten av er det en allé, som lager en snarvei til Syrinstien. I 1995 dukket det opp to Desperanter i Magnoliakroken, som ble sendt dit av Venke Dolorosa Uffert.

MagnoliaveienRediger

Magnoliaveien er på motsatt side av Magnoliakroken. I nærheten finnes det en lekeplass hvor Dudleif og kameratene ødela alt utenom en huske.

DyrehagenRediger

I Søndre syting et sted finnes det også en dyrehage, som Familien Dumling, Harry Potter og Dudleifs kamerat besøkte i 1991. I den dyrehagen finnes det flere dyr, blant annet en gorilla og flere reptiler. Det var i Dyrehagen at Harry for første gang oppdaget sin evne til å tale ormtunge.

Bak scenenRediger

Tilfeldig wiki