Wikia

Harry Potter

Søndre Syting

Kommentarer0
1 682sider på
denne wikien

Omdirigert fra Søndre syting

Søndre Syting er liten by i Surrey, like sør og sørvest for London. Man regner med at Søndre Syting befinner seg nord-øst i regionen, nord for Themsen. Den er en sterk kontrast til Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

HekkveienRediger

Privet drive2

Hekkveien er en av flere gater i Søndre syting. Veien består av flere praktfulle hus, og hagene er kjent for å være blant de vakreste i hele Storbritannia.

Hekkveien 4 var hjemmet til Harry Potter i 16 år.

MagnoliakrokenRediger

I Magnoliakroken bor trolig noen av vennene til Dudleif Dumling, dette er en teori fordi Dudleif vinket vennene sine adjø ved Magnoliakroken. Magnoliakroken er "flere" gater på bortsiden av Hekkveien. I nærheten av Magnoliakroken er det en allé, som lager en snarvei til Syrinstien. I 1995 dukket det opp to Desperanter i Magnoliakroken, sendt dit av Venke Dolorosa Uffert.

MagnoliaveienRediger

Magnoliaveien er på motsatt side av Magnoliakroken, rett i nærheten finnes det en lekeplass hvor Dudleif og kameratene hans ødela alle utenom en huske.

DyrehagenRediger

I Søndre syting et sted finnes det også en dyrehage, som Familien Dumling, Harry Potter og Dudleifs kamerat besøkte i 1991. I den dyrehagen finnes det flere dyr, blant annet en gorilla og flere reptiler. Det var i Dyrehagen at Harry for første gang oppdaget sin evne til å tale ormtunge.

BeboereRediger

Tilfeldig wiki