Fandom

Harry Potter

Sir Parsifal Halleskum-Hestenfies

1 751sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentarer0 Share

Sir Parsifal Halleskum-Hestenfies var en trollmann som ble halshogd, år ukjent. Han er svært leken og karismatisk og liker å vise seg frem foran andre spøkelser.

BiografiRediger

DødenRediger

Man vet ikke så mye om Sir Parsifals liv. Men man vet ihvertfall at han ble halshogd (om han ble henrettet, myrdet eller om han var utsatt for en ulykke er ikke visst).

Som leder for det Hodeløse jaktlagetRediger

Etter å ha blitt halshogd vendte Sir Parsifal tilbake som et spøkelse, og han ble leder av Det Hodeløse jaktlaget. Han hadde klare regler for at en person måtte være fullstendig halshogd for å bli medlem. Da Sir Nicholas De Mimsy Toppington søkte medlemskap i jaktlaget ble søknaden avslått, ettersom han ikke var helt hodeløs.

Det 500 dødsensdagsselskapet til Sir NicholasRediger

Da Sir Nicholas feiret sitt 500. dødsensselskap i 1992 kom Det Hodeløse jaktlaget i selskapet. De stjal hele oppmerksomheten da Nikk skulle holde talen sin, ved å spille hodehockey.

Det andre GaltvortslagetRediger

Det Hodeløse jaktlaget var med å kjempe i Det andre Galtvortsslaget. Derfor var sannsynligvis Sir Parsifal med på å beskytte skolen, så mye som spøkelser kan beskytte.

OpptredenerRediger

Tilfeldig wiki