Fandom

Harry Potter

The Making of Harry Potter

1 751sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentar1 Share

The Making of Harry Potter, eller Skapelsen av Harry Potter som det kan oversettes til, er en museum- og fornøyelsesattraksjon plassert i studioene til Warner Bros, produsenten av Harry Potter-serien. Kjent for å ha vært stedet hvor filmene ble spilt inn, The Making of Harry Potter har flere av de originale kulissene som ble brukt under produksjonen av filmene, herunder, men ikke begrenset til; Storsalen, Galtvort Høyere skole for Hekseri og Trolldom (modellen som ble brukt til å filme fjernbildene av skolen), Diagonallmeningen med mer. 

The Making of Harry Potter er åpent for alle, dog den har en maks kapasitet på 5000gjester per dag. Det går i guidet turer hvor en representant fra Warner Bros tar med fansen bak Harry Potter og avslører hemmeligheter som tidligere har vært forbeholdt filmteamet som var med på å gjøre J.K. Rowling's magiske fantasiverden til det levende bildet det er kjent som i dag.

Dette stemmer ikke!! Prisene varierer utifrå hvor mye det koster å kjøpe et norskt pund og for øyeblikket koster det nesten 12 norske kroner for å kjøpe et norskt pund! Så hvis du da tar 12* Ca 200 så blir det ganske mye mer enn det!! Prisene på billettene til attraksjonen ligger foreløpig på 325kroner per voksen og 245kr per barn. Turen starter dessuten med en togtur fra London Euston til Watford Junction som tar ca. 20minutter. På sistnevnte stasjon vil det være busser som går til og fra attraksjonen med jevne mellomrom.

Tilfeldig wiki